Skip to content 
	
		
		
			
			
				
			
							
				
		
					
				
				
			
			
						
				
	
					
										Jo 
			
									
						
				
            
                                    1. Gjinia : 
                                Femër             
                    
                                    2.	Mosha:: 
                                54             
                    
                                    3.	Njësia e Vetëqeverisjes Vendore:: 
                                Sukth             
                    
                                    4.	Organi i administratës publike me të cilin keni pasur kontakt:: 
                                Bashkia             
                    
                                    5.	Shërbimi u ofrua nga: : 
                                a.	Administrata shtetërore qendrore             
                    
                                Apilikim per kredi te bute             
                    
                                    7.	Fusha tematike e shërbimit që kërkuat nga organi i administratës publike: : 
                                e.	Shërbimet e mbrojtjes sociale (p.sh. aplikimi për ndihmë sociale, vërtetim për pagesën e aftësisë së kufizuar, përfitimi i statusit të jetimit etj.)             
                    
                                    Të tjera: 
                                Kredi e bute             
                    
                                    8.	A po e kërkoni për herë të parë këtë shërbim të veçantë?: 
                                a.	Po             
                    
                                    9.	Si do e vlerësoni përvojën tuaj të përgjithshme me ofrimin e shërbimit?: 
                                b.	Pozitive             
                    
                                    a.	Shpejtësia e ofrimit të shërbimit (edhe për shërbimet digjitale): 
                                3 – i/e kënaqur             
                    
                                    b.	Organizimi i punës (p.sh. disponueshmëria e informacionit, mundësia e planifikimit, shmangia e pritjeve në radhë, etj.) (edhe për shërbimet digjitale): 
                                3 – i/e kënaqur             
                    
                                    c.	Mirësjellja e nëpunësve civilë (për shërbimet fizike): 
                                3 – i/e kënaqur             
                    
                                    d.	Përshtatshmëria e vendndodhjes së godinës së institucionit (distanca fizike, qasja në adresë përmes transportit publik, etj.) (për shërbimet fizike): 
                                3 – i/e kënaqur             
                    
                                    a.	Koha për të marrë shërbimin është shkurtuar.: 
                                x - nuk e di             
                    
                                    b.	Procedura për marrjen e shërbimit është thjeshtuar në krahasim me përvojën time të mëparshme. : 
                                3 - jam dakord             
                    
                                    c.	Zyrtarët japin përgjigje të qarta për pyetjet e mia. : 
                                3 - jam dakord             
                    
                                    d.	Grupet e mënjanuara trajtohen me kujdes të veçantë (personat me aftësi të kufizuara, gratë shtatzëna, nënat me fëmijë, etj.). : 
                                3 - jam dakord             
                    
                                    e.	Organi i administratës siguron akses për personat me aftësi të kufizuara dhe nënat me fëmijë në karroca (rampa aksesi, ashensorë, gjerësi adekuate e dyerve, etj.).: 
                                3 - jam dakord             
                    
                                   12.	A keni ndonjë koment shtesë në lidhje me ndonjë aspekt të ofrimit të shërbimit?: 
                               Jo
             
                     
                                    13.	A keni pasur mundësinë ta merrni këtë shërbim tërësisht online?: 
                                a.	Po              
                    
                                    14.	A keni pasur mundësinë të përfundoni ndonjë pjesë të procesit të marrjes së shërbimit online (p.sh., caktimin e takimeve, pagesën e tarifave administrative, dorëzimin e dokumenteve, etj.)?: 
                                b.	Jo             
                    
                                    15.	A keni përdorur ndonjë shërbim të qeverisjes elektronike (e - Albania) deri më tani? : 
                                a.	Po              
                    
                                    16.	Sa të kënaqur jeni me shërbimet e qeverisjes elektronike ( e – Albania) në shkallën 1 deri në 4?: 
                                3 – i/e kënaqur             
                    
                                   17.	A keni ndonjë sugjerim për përmirësimin e funksionimit të administratës publike dhe ofrimin e shërbimeve ndaj qytetarëve?: 
                               Jo
             
                     
                                    Pajtohem që përvoja ime të ruhet në bazën e të dhënave të ekipit WeBER2.0 dhe jap leje që ajo të shpërndahet në mënyrë anonime në këtë Platformë.: 
                                Jam dakord